Bad Thief Good Thief

BAD THIEF,  GOOD THIEF

JÓ TOLVAJ, ROSSZ TOLVAJ

A kép és az információk forrása: AsianWiki

Eredeti cím: 도둑놈, 도둑님 Dodooknom, dodooknim
Rendező: Oh Kyung-Hoon, Jang Joon-Ho
Forgatókönyv: Son Young-Mok, Cha Yi-Young
Tévécsatorna: MBC
Részek száma: 50
Sugárzás dátuma: 2017
Ország: Dél-Korea

Főszereplők:
Ji Hyun-Woo: Jang Dol Mok
Seohyun: Kang So Joo
Kim Ji-Hoon: Han Joon Hee / Jang Min Jae
Lim Ju-Eun: Yoon Hwa Young 


A sorozat egy tolvajról szól, aki felveszi a harcot az igazi tolvajokkal, egy olyan elit csoporttal szemben, melynek tagjai manipulálják az üzleti és politikai életet. Szerepet kap még három térkép felkutatása, amelyek a Korea japán megszállása idején eltűnt kincsek nyomára vezetnek. Fordulatos, izgalmakban bővelkedő történet, szerethető, jól megformált karakterekkel, némi humorral és szerelmi szállal fűszerezve.


Felirat: 1. rész Felirat: 26. rész
Felirat: 2. rész Felirat: 27. rész
Felirat: 3. rész Felirat: 28. rész
Felirat: 4. rész Felirat: 29. rész
Felirat: 5. rész Felirat: 30. rész
Felirat: 6. rész Felirat: 31. rész
Felirat: 7. rész Felirat: 32. rész
Felirat: 8. rész Felirat: 33. rész
Felirat: 9. rész Felirat: 34. rész
Felirat: 10. rész Felirat: 35. rész
Felirat: 11. rész Felirat: 36. rész
Felirat: 12. rész Felirat: 37. rész
Felirat: 13. rész Felirat: 38. rész
Felirat: 14. rész Felirat: 39. rész
Felirat: 15. rész Felirat: 40. rész
Felirat: 16. rész Felirat: 41. rész
Felirat: 17. rész Felirat: 42. rész
Felirat: 18. rész Felirat: 43. rész
Felirat: 19. rész Felirat: 44. rész
Felirat: 20. rész Felirat: 45. rész
Felirat: 21. rész Felirat: 46. rész
Felirat: 22. rész Felirat: 47. rész
Felirat: 23. rész Felirat: 48. rész
Felirat: 24. rész Felirat: 49. rész
Felirat: 25. rész Felirat: 50. rész


via GIPHY

Magyar felirat: itemen

Letöltési lehetőségek frissítve: itt



Creative Commons Licenc
Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható.

Az oldalon található feliratok ingyenesek, otthoni használatra készülnek. A feliratok videóba égetésével és online videómegosztó oldalakon történő közzétételével nem foglalkozom. A feliratok videóba égetése és/vagy közzététele online videómegosztó oldalakon teljes egészében a feltöltők felelőssége.

Fejléc fotó: (c)Tomo.Yun (www.yunphoto.net/en/)

127 megjegyzés:

  1. Kedves Ilona! Gratulálok a blogodhoz és sok sikert, kitartást kívánok a fordításhoz! ♥ :) ♥

    VálaszTörlés
  2. Üdv.
    Köszönöm szépen az 1-4.részek feliratait.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen az 1-4 rész fordítását!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Itemen, köszönöm szépen az 1-4 feliratokat, tetszik a sorozat, örülök, hogy kiválasztottad az 50 rész ellenére, kitartást és sok örömet a fordításhoz.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon hangulatos, szép a blogod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szildor, nagyon szívesen! Örülök, hogy tetszik a blog és sorozat, jó szórakozást hozzá!

      Törlés
  6. Nagyon szívesen mindenkinek!

    -itemen-

    VálaszTörlés
  7. Kedves Ilona!
    Andinál olvastam a blogodról,így találtam Rád.
    Köszönöm szépen,hogy fordítod ezt a sorozatot.
    Még nem néztem bele,de letöltöm,mert érdekesnek
    tűnik.Köszönöm az első 5 rész feliratát és sok
    örömet a fordításhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus!
      Örülök, hogy idetaláltál! Én ugyan elfogult vagyok vele a fordítás miatt, de azt hiszem, tényleg nagyon jó sorozat, ha az ember belekezd, fel se tűnik, hogy 50 részből áll. Jó szórakozást hozzá, majd ha elkezded nézni!

      Törlés
  8. Kedves Ilona! Köszönöm az újabb részek fordítását, nagyon jó ütemben fordítod, igazán lenyűgöző a munkatempód.Üdv.: Marcsi

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a feliratokat. Szildor

    VálaszTörlés
  10. Szervusztok! Most találtam erre az oldalra a face útmutatása alapján. Nagyon szépen köszönöm a feliratokat és a munkátokat. Mindenképpen követni foglak benneteket. Üdv: csabamama2

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csabamama2! Örülök, hogy ide látogattál, jó szórakozást a sorozathoz!

      Törlés
  11. Kedves Ilonem, köszönöm a 15. részt, fantasztikus milyen gorsan haladsz a feliratokkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szildor, nagyon szívesen! Igyekszem tartani a tempót ��

      Törlés
    2. A vége nem kérdőjel, emoji akart lenni :-)

      Törlés
  12. Köszönöm szépen, vittem a 15. rész feliratát. :-))

    VálaszTörlés
  13. Kedves Ilona!

    Úgy elmentettem a blogodat,hogy nem találtam meg,de ma elém jött és gyorsan letöltöttem a feliratokat.Nagyon szépen köszönöm a munkádat.
    Boldog Karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus! Örülök, hogy újra megtaláltad a blogot :-) Korábban írtad, hogy letöltötted az első 5 részt, azóta javítottam rajtuk, voltak elírások, érdemes újra letölteni. Békés, boldog karácsonyt!

      Törlés
    2. Köszönöm szépen,hogy szóltál a javításról,most le is töltöm újra az első 5 részt :)

      Törlés
  14. Kedves Ilona!

    Tegnap este találtam rá véletlenül erre a sorozatra, és azóta falom egyik részt a másik után. Szeretném megköszönni, hogy fordításoddal lehetővé tetted a sorozat megnézését. Szerintem az egyik, hanem a legjobb sorozat az elmúlt 1 év viszonylatában.

    Köszönet érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ki Vagyok!
      Örülök, hogy neked is elnyerte a tetszésedet a sorozat, szerintem is az utóbbi idők egyik legjobb sorozata. Jó szórakozást a további részekhez is!

      Törlés
  15. Köszönöm szépen eddigi feliratokat.

    VálaszTörlés
  16. "Sándorunk+ ajánlására kerestem fel az oldalt! Örömmel látom, hogy milyen remek sorit fordítasz! Köszönöm, hogy megosztod velünk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva, örülök, ha örömet szerezhetek vele és tetszik a sorozat. Jó szórakozást a továbbiakhoz is!

      Törlés
  17. Nem is tudom hogy nem találkoztam a blogoddal, de boldog vagyok, hogy most rátaláltam, és örömmel vittem a feliratot, és máris megvan a fele.Gratulálok a bloghoz, nagyon tetszik a színe, letisztultsága, átláthatósága.! Boldog Új Évet utólag is... Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata58, örülök, hogy megtaláltad a blogot és elnyerte a tetszésedet, sok örömet és jó szórakozást a sorozathoz! Boldog új évet!

      -itemen-

      Törlés
  18. Nagyon szépen köszönöm az újabb 3 rész feliratát :D

    VálaszTörlés
  19. Köszönöm szépen a 22.részt <3
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szépen köszönöm az új részeket.
    Máris a felénél vagyunk és még gyűjtögetem,
    mert van néhány megkezdett sorozatom amit
    be akarok fejezni előtte :)
    Szép hetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem :-) Nagyon szívesen és további jó gyűjtögetést addig is ♥

      Törlés
  21. Köszönöm szépen a feliratot és a munkádat, mivel maratonozó vagyok így a doramáról még egyenlőre nem tudok mit mondani. Üdv: csabamama2

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Kíváncsi leszek a véleményedre. További szép hetet!

      Törlés
  22. Annyira jól haladsz a fordítással, köszönöm szépen az eddigieket.

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm szépen az új részeket <3 Le vagyok nyűgözve,milyen
    gyorsan haladsz.Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, neked is szép hétvégét!

      Törlés
  24. köszönöm szépen nagyon gyoesan haladsz örülök neki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, örülök, ha örömet szerezhetek vele!

      Törlés
  25. Nagyon szépen köszönöm a mostani és az eddigi részeket is. Örülök neki, hogy fordítod köszönöm szépen a munkádat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, köszönöm, hogy követed és örülök, hogy tetszik!

      Törlés
  26. Hálásan köszönöm a 29.részt is <3
    Csodás hetet!

    VálaszTörlés
  27. Köszönöm szépen a feliratokat!

    VálaszTörlés
  28. Hálásan köszönöm az újabb részeket!
    Le is töltöm gyorsan,annyira örülök neki <3
    Gyönyörű hetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus, nagyon szívesen! ♥ Észrevettem benne egy kisebb időzítési hibát, amit azóta javítottam, de tartalmilag semmi sem változott. :-)

      Törlés
  29. És már újra itt van 3 rész a kis ügyestől <3
    Köszönet érte :) Hamarosan itt a vége,hihetetlen
    milyen gyors voltál,azt hiszem rád fog férni egy
    jó kis pihenés.Gyönyörű napokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen ezeket is! ♥ Igazából a fordítás a pihenés :) Szép hétvégét!

      Törlés
  30. Nagyon szépen köszönöm a 36-37.részt is.Annak pedig nagyon örülök,hogy a fordítás pihentet,mert az a legfontosabb,hogy amit csinálunk örömet okozzon.Arról nem is beszélve,hogy mi akik ezeket nézzük ugyanezt az örömet érezzük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus, örülök, hogy örömet szerezhetek vele! Szép hétvégét!

      Törlés
  31. Kedves Ilona!
    Köszönöm szépen a 38-40.részeket is :)
    Szép hetet,ami most az ünnep miatt rövidebb
    lesz,mindenki örömére! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus!
      Nagyon szívesen! Szép hosszú hétvégét! ♥

      Törlés
  32. Köszönöm szépen a sorozat eddigi feliratait!

    VálaszTörlés
  33. Kedves Ilonem! Köszönöm az eddigi részeket.Tetszik a sorozat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Magdolna! Nagyon szívesen! ♥ Örülök, hogy tetszik.

      Törlés
  34. WOW! Hálás köszönet az összes eddigi feliratért!xdd Hatalmas munka ilyen sok részt lefordítani...de jó, hogy nem mindenkit riaszt a hosszúsága...xdddd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata58, igazán nagyon szívesen, jó szórakozást a továbbiakhoz is!

      Törlés
  35. Kedves Ilonem!
    Nagyon szépen köszönöm a 41,42,és 43.rész fordítását
    és a feliratokat.
    Csodás napot ma is <3

    VálaszTörlés
  36. Köszönöm szépen a 43 rész feliratát!

    VálaszTörlés
  37. Nagyon köszönöm a 44.rész fordítását és a feliratot <3

    VálaszTörlés
  38. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  39. Köszönöm szépen a 44-45 részek feliratát!

    VálaszTörlés
  40. Köszönöm szépen a 46 rész feliratát is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Közben elkészült a 47. rész is :)

      Törlés
  41. Nagyon köszönöm az eddigi feliratokat.

    VálaszTörlés
  42. Kedves Ilonem!

    Nagyon szépen köszönöm a 45-47.részt <3
    Hihetetlen,hogy már csak 3 rész van hátra.
    Szép napokat és Csodás Húsvéti Ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus! Nagyon szívesen! Hasonlóan szép Húsvéti Ünnepeket! ♥

      Törlés
  43. Kedves Ilonem!
    Köszönöm szépen az újabb 2 részt és húsvéti
    jó kívánságot <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus! Nagyon szívesen, és elérkeztünk a végéhez, kész az utolsó rész is. :-)

      Törlés
  44. Köszönettel vittem az újabb részeket...hamarosan lehet kezdeni a maratont. Kellemes vasárnapot! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata58, igazán nagyon szívesen, elkészült az utolsó rész is, rövidesen felkerül. ♥

      Törlés
  45. Kedves Itemen!
    Köszönöm a sorozat teljes fordítását.Nagyszerű munkát végeztél, egy ilyen nagy sorozatot rekord idő alatt fordítottál le. Én majd csak most fogok hozzá a nézéséhez, mert szeretem egyben végignézni. Kíváncsian várom majd a következő projektet vajon mi lesz? Minden esetre további jó munkát kívánok neked. Üdv.: Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi! Nagyon szívesen, remélem tetszeni fog, jó szórakozást hozzá! Az első 10 részt valamikor frissítettem, mert voltak benne elgépelések, ha esetleg korábban töltötted le, érdemes újra letölteni. Még nem tudom, mit fordítanék legközelebb, volt egy tervem, de kiderült, hogy azt más már betervezte és csak akkor fordítok újabbat, ha találok igazán jó, még lefordítatlan sorozatot. További szép hetet! ♥ itemen

      Törlés
  46. Nagyon szépen köszönöm a teljes fordítást nagyon örültem a munkádnak. Nagyon gyors voltál sokat dolgoztál vele, hálás vagyok, hogy láthattam a sorozatot. További jó munkát és lelkesedést kívánok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm itt is, hogy követted, nagyon örülök, hogy tetszett! Ha találok valami jót, akkor még fordítok majd. További szép hetet!

      -itemen-

      Törlés
  47. Nagyon szépen köszönöm a teljes forditást és ha még lesz tőled remélem ilyen jó sorikat kapunk tőled

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Picur, nagyon szívesen, örülök, hogy tetszett!

      -itemen-

      Törlés
  48. Kedves Itemen!Köszönöm a sorozat fordítását .én is neki kezdek !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsianyu, nagyon szívesen és jó szórakozást hozzá, remélem tetszeni fog, én nagyon élveztem a fordítását :-)

      Törlés
  49. Köszönöm szépen a teljes sorozat fordítását, feliratát! :)

    VálaszTörlés
  50. Kedves Ilonem!
    Már majdnem a felénél tartok a sorozatnak, Én még ilyen jó sorozatot nem láttam mostanában. Ebben annyi szeretet és gonoszság van, hogy hol sírok, hol szorongok az izgalomtól. Nagyon fordulatos és érdeke a történet, lassan kezd kibontakozni a kép az alapokról a történet már körvonalazódik,hogy ki mennyire van benne a régmúlt aljasságaiba. De a vége még messze van. Csak gondoltam kiírom magamból az eddigi stresszt, mert annyira izgulok, hogy belefájdul a fejem. A főügyész lánya annyira felháborítóan gonosz, hogy szinte már fáj az elnök két lánya két vipera is megmutatta a foga fehérjét. A két csaló annyira tenyérbemászó figura, hogy könyörtelenül kinyírnám őket. De van még néhány ilyen "ember" aki megérdemelné a büntetést. Na, ennyi egyenlőre még később újra jelentkezem. Üdv.: Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi!
      Örülök, hogy tetszik, szerintem is nagyon jó sorozat, éppen az fogott meg benne engem is, hogy nem egysíkú, van benne minden kellő arányban az izgalom mellett, nagyon jól felépített karakterekkel és karakterfejlődéssel. Remélem végig tetszeni fog, lesz még izgalom bőven :-)

      Törlés
  51. Kedves Ilona!
    Hálásan köszönöm a sorozat fordítását és azt,hogy ilyen hihetetlenül gyorsan és precízen <3 Én is most kezdtem folyamatosan nézni és nagyon várom mindig hogy alakul a történet. :)
    Gyönyörű hétvégét bár most visszatért a hideg,de reméljük nem tart sokáig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus!

      Nagyon szívesen, örülök, hogy tetszik, én nagyon élveztem a fordítását. További jó szórakozást hozzá és szép hétvégét, a borongós idő ellenére, bár kell ez az eső is :-) ♥

      Törlés
  52. Kedves Ilonem!
    Találtam egy Ji Hyun Woo - n sorozatot nem tudom, hogy volna -e kedved lefordítani szintén 50 részes 2011-ben készült. A címe: A Thousand Kisses régen valaki elkezdte, de aztán rövid időn belül abba is hagyta, nem tudni miért. Nagyon megszerettem a színészt pedig már sok sorozatban láttam, viszont most fordított sorozatodban egyszerűen nem tudok betelni vele. Egyébként most tartok az 50.-ik rész nézésénél. Amint befejeztem írok a soriról. Üdv.: Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi! Igen, azt hiszem, Ji Hyun Woo-nak ez az egyik legjobb szerepe. De az összes színész alakítása is kiváló. Van, aki soknak találja a bevezető részeket, én azt is élveztem, mert annyira jó a színészek játéka, amellett, hogy a történet is jól felépített. A gyerekszínészek is remekeltek benne. Az általad említett sorozat megvan nekem, de még nem volt időm megnézni és csak akkor vágok bele újabb fordításba, ha elejétől végéig jónak találok valamit. De amint lesz időm ránézek! ♥

      Törlés
  53. Kedves Ilonem!
    Most már tényleg a végére értem a sorozatnak, nagyon tetszett. Nem írok semmit róla nehogy valakit megsértések avval, hogy a végéről beszélek. Mivel spoilerezni nem lehet csak annyit, hogy méltó befejezés volt. Köszönöm, hogy megfontolod az általam ajánlott sorozatot, azért egy kicsit reménykedek, talán érdemesnek találod a fordításra. Bár még van egy sorozat ami még elég friss A Risky Romance 2018-ból amit még kinéztem magamnak. Mindezek reményében kíváncsian várom a következő munkádat és köszönöm ennek a sorozatnak a fordítását, remek volt a fordítás és nem utolsó sorban rekord idő alatt készült el. További kellemes estét neked, üdv.: Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi! Csak most jutottam hozzá, hogy válaszoljak. Nagyon örülök, hogy így tetszett! Köszönöm az elismerő szavakat, igazán jólesett! Nem reménytelen a dolog, hogy újabb sorozatot fordítsak, de most egy kicsit be vagyok fogva. A Risky Romance-nak úgy tudom, még nincsen magyar fordítása, olvastam róla pozitív és negatív véleményt is, de nem ez a mérvadó, ha tetszik, lehet, hogy lefordítom, amikor lesz rá időm. Kerestem már hozzá feliratokat, de a fő baj az, hogy nem túl jó az angol felirat, de hátha találok jobbat vagy más nyelvű fordítást, ami jó. Addig is további szép hetet, hétvégét, reméljük a nap is kisüt :-) ♥

      Törlés
  54. Kedves Ilonem! Köszönöm az igényes munkádat! Igaz most kezdtem el nézni,nagyon tetszik!Hálás köszönetem,hogy láthatom és érthetem! Kívánok további jó fordítást a következő sorozathoz amit kíváncsian fogom várni! Üdvözlettel Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!Örülök, hogy neked is tetszik, további jó szórakozást hozzá! ♥ Már töröm a fejem a következőn :-)

      Törlés
  55. Kedves Ilonem!;)
    Ezt a sorozatot a fiam megnezte meg az elkeszules eveben,neki konnyu,mert mindent angolnyelven nez.Azota is kerdezgette tolem,forditja-e valaki magyarra,mert nagyon jo sorozat,meg kellene neznem.Tegnap egyszer csak kozolte velem,hogy sikerult talalnia magyar forditast hozza es ez a Te blogod volt.:)Vegtelenul orultem neki le is toltottem az osszes feliratot,o meg most tolti hozza a videokat nekem.
    Koszonom a nagy munkadat(50 resz nem semmi!),majd ,ha "kivegeztem" jovok referalni,bar en nem tudok gyorsan haladni vele,mint Te a forditassal.Most egy olyan sorozatot nez a fiam,amin nagyon jokat nevet,elkertem tole a cimet,mert olvastam,hogy sorozat keresgetesben vagy.Talan,ha belenezel Neked is megtetszhet annyira,hogy a forditasat is bevallalod esetleg.(40 epizod amelyek felorasak)A cime The fiery priest.Megegyszer koszonom a munkadat :rozika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rozika!

      Örülök, hogy idetaláltál, remélem tetszeni fog neked is a sorozat! Én nagyon élveztem a fordítását. Már beterveztem egy másik sorozatot többek kérésére (Come! Jang Bo-Ri), amit el is kezdtem fordítani, ez is 52 részes, ezért másra most nem vállalkoznék. A The Fiery Priest-nek már van fordítója, Maryu, eddig 4 rész készült el és innen tölthető le (a feliratok és a videók is):
      http://doramaforever.hu/viewtopic.php?f=44&t=283&sid=11e6550587667d0897230f4477e6607d
      További szép napot, napos hétvégét! - itemen -

      Törlés
    2. Kedves itemen!
      Meg csak most olvastam a valaszodat,aminek orultem.
      Nagyon koszonom a segitsegedet a The Fiery Priest magyar szovegehez iletve forditojahoz.Mostmar 5 epizod keszult el.
      A Come!Jang Bo-Ri-t is megnezem majd a forditasoddal.A kinai valtozatot lattam ezoritu forditasaban,nagyon tetszett.Tobben mondtak,hogy a koreai kemenyebb ennel,de kivancsi leszek(vagyok)arra is.Jo munkat kivanok hozza:)
      megegyszer koszonom az onzetlen segitsegedet:Rozika

      Törlés
  56. Kedves Ilonem! Sajnos elékeztem a sorozat végéhez. Nagyon tetszett izgalmas,humoros és kiváló színészek nagyon egyben volt.Köszönöm a munkádat élvezhető volt a fordítás/ volt idő végig olvasni a mondatokat/Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa! Örülök, hogy ennyire tetszett, nagyon szívesen! ♥

      Törlés
  57. Köszönöm a teljes fordítást!

    VálaszTörlés
  58. Kedves itemen!Elerketem a sorozat flehez ill.mar el is hagytam.Olyan jol fel van epitve,jo szereplogardaval,hogy szinte "falni lehet."
    Alig fekszem le ejjel 2 ora elott,mivel napkozben mas elfoglatsagom is van,igy vacsora utan csak ezt nezem.Koszonom ujra,hogy lehetoseget adtal a forditasoddal a sorozat megnezesehez.Rozika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rozika! Kicsit be voltam fogva az utóbbi napokban, most jutottam hozzá, hogy válaszoljak. Örülök, hogy ennyire tetszik, nagyon meg lehet szeretni a karaktereket és minden rész úgy ér véget, hogy nem lehet abbahagyni :-) További jó szórakozást hozzá! ♥

      Törlés
    2. Kedves itemen,vegere ertem a sorozatnak,ujra csak azt tudom mondani,hogy nagyszeruen elkeszitettek,soha nem lankad az ember figyelme es valoban szinte abbahagyhatatlan volt.Nagyon jok a szineszek is benne.Koszonom szepen,hogy hozzajuthattam a forditasoddal.Rozika

      Törlés
    3. Kedves Rozika! Örülök, hogy sikerült örömet szerezni vele, további szép nyarat kívánok! ♥

      Törlés
  59. Kedves Druszám!
    Köszönöm a lehetőséget! Hatalmas munka, hatalmas ölelés érte!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Icu!
      Nagyon szívesen, örülök, hogy tetszett! További szép nyarat! ♥

      Törlés
  60. Kedves itemen!
    Nagyon szépen köszönöm a teljes fordítást...Nagyon tetszett,abba hagyhatatlan...<3

    VálaszTörlés
  61. Nem tudok eléggé hálás lenni a sorozatokért amiket bevállalsz..örömteli munkát neked is...Kata58

    VálaszTörlés
  62. Nagyon hálás vagyok a sorozat fordításáért. KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés