The Rich Son

THE RICH SON

EGY GAZDAG HÁZ FIA

A kép és az információk forrása: AsianWiki

Eredeti cím: 부잣집 아들 Bujasjib adeul 

Alternatív angol cím:  Rich Family's Son
Rendező: Choi Chang-Wook
Forgatókönyv: Kim Jung-Soo
Tévécsatorna: MBC
Részek száma: 100
Sugárzás dátuma: 2018
Ország: Dél-Korea

Főszereplők:
Kim Joo-Hyun: Kim Young Ha
Kim Ji-Hoon: Lee Gwang-Jae


Lee Gwang-Jae egy gazdag család fia és igencsak éretlen. Apja halála azonban teljesen megváltoztatja az életét, mivel apjától csak hatalmas adósságot örököl. Sikerül-e megváltoznia, visszafizetnie az adósságot és helyreállítani apja becsületét, többek között erről szól a történet.

FELIRATOK 1-100. RÉSZ: itt

Letöltési lehetőségek: itt

Creative Commons Licenc

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható.

Az oldalon található feliratok ingyenesek, otthoni használatra készülnek. A feliratok videóba égetésével és online videómegosztó oldalakon történő közzétételével nem foglalkozom. A feliratok videóba égetése és/vagy közzététele online videómegosztó oldalakon teljes egészében a feltöltők felelőssége.

 
Fejléc fotó: (c)Tomo.Yun (www.yunphoto.net/en/)

28 megjegyzés:

  1. HÚÚÚÚÚ :) Ez most komoly?? :D lefordítod? jajjjjj hát én aztán nagyon BOLDOG vagyok!!!!! Nagyon-nagyon sok jót kívánok hozzá :) És köszönet érte hogy láthatjuk ezt is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, komoly 😊 Azért még várni kell rá, mert egyszerre két hosszú sorozat nem megy, az aktuális élvez elsőbbséget, de igazából az első részt már le is fordítottam belőle...Csak még nincs közzétehető állapotban.

      Törlés
  2. Kedves Itemen!
    Nagyon örülök az új sorozat tervednek imádom a nagy családi sorozatokat. Viszont az ajánlásodban meg néztem a letöltési lehetőségeket és ezt fedeztem fel: a sorozatok az Aviztazon 99. részesek, viszont van egy csomag ami 100 részes. Érdeklődöm, hogy melyik lesz a befutó, mert nem mindegy, hogy mit töltünk le, utánna néznél? A Top Drama oldalon égetett felirattal vannak fenn a részek ami nagyon vacak. A harmadikat meg sem próbáltam, mert nem szoktam ilyen oldalakkal kínlódni. Elnézést az őszinte kritikáért, de igényes vagyok, nem szeretem a "mindenáron nézzek valamit", köszi a válaszodat előre is: Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi!
      Az a csomag is 100 részes, amelyik 99 részesnek látszik, csak a számozás miatt a 100. rész feljebb van, nem a végén. A feliratot a 720p-s változathoz készítem majd. Én nem torrentezem, mert rossz tapasztalataim voltak vele, bár regisztráltam régebben az Avistaz-ra. Valószínű, hogy az Avistaz-os 720-as videókhoz is jó lesz a felirat. A Top Drama érdekes, megnéztem az első részt több lejátszóval is, de nálam sehol nem jelenik meg beégetett felirat. Valószínűleg nem beégetve van, csak úgynevezett muxolt felirat, ami azt jelenti, hogy ki- és bekapcsolható, nem a videó képe tartalmazza a feliratot, ezért ki lehet kapcsolni, el lehet tüntetni, és akkor csak a videóhoz betöltött magyar felirat látszik. A lejátszótól függ, hogy hol lehet ezt beállítani.

      Törlés
  3. azt a...micsoda meglepetés! Szóhoz sem jutok! Egyenlőre megvárom, míg kicsit kiforrja magát a dolog. A tésztát sorit szeretném előbb befejezni, de ha úgy van hangulatod hozzá, nyugodtan csináld ezt is!
    Már csak 17 rész van hátra, úgyhogy az már nincs olyan messze. xdddd. Mindenesetre biztosan érdekes lesz majd az új sorozat is! xddd kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata, persze, előbb a mostanit fordítom elsősorban, el is készült a következő rész. 😊

      Törlés
  4. Szia itemen! képzeld, csak a https://avistaz.to/tv/18802-the-rich-son
    64 es Gb nagyságú letölthető a többi már az elején elakadt.
    Még a 114-es nagyság sem jött le! De mindegy is most már, legalább ez elindult! x dd...Hát nem számítottam ekkora letöltésre, egy két sorozatot ki kellett töröljek, hogy elférjek a gépen! Hát izgatottan várom mi vár ránk! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata! A 64 gigás csomag a 720-es verzió, biztosan jó lesz hozzá a felirat. Már három részt lefordítottam belőle, de közzétehető állapotban valószínűleg csak akkor lesz, ha a mostaninak a vége felé járok. Jónak ígérkezik. 😊

      Törlés
  5. Köszönöm a válaszod! Egyébként ebben a pillanatban végeztem vele, hogy a letöltés után át is másoltam a helyére! Úgyhogy most már ha jönnek a feliratok, mindjárt tehetem is a helyére! Kata58

    VálaszTörlés
  6. Kedves Itemen!
    Csupa öröm ér ma,mert látom fordítani fogod ezt a sorozatot is.Mivel már csak 4 rész van a másikból,hamarosan nézhetjük.Én biztos,hogy veled tartok :) Előre is szívből köszönöm ezt a hatalmas munkát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus! Lehet, hogy a mostani után szusszanok egy kicsit, de mivel 4 részt már nagyjából lefordítottam belőle, rövidesen lehet rá számítani. Igyekszem mielőbb hozni. 😊

      Törlés
  7. Starthelyzetben állva! Izgatottan várjuk a Rajtot! xddd
    Kellemes hétvégét mindenkinek! Kata58

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Én megnéztem, hogy az indulón túl legyek! xdd
    Egy mondatban összefoglalva! zajos társaság xdd
    izgatottan várom a folytatást...főhősünk megérdemelni egy kis kalapálást!xddd

    VálaszTörlés
  9. Na az előbb lemaradt a nevem de mindegy...Mennyi ismerős lesz ebben a filmsorozatban! Már csak az ő játékuk miatt is megéri megnézni! xddd
    Kata58

    VálaszTörlés
  10. Nem semmi micsoda családi kavarodás van! Még nem néztem nagyon előre, mert megvártam hogy igazán elkezdődjön a sorozat fordítása! Úgyhogy rendesen fel is vagyok csigázva mi minden vár itt ránk! Egy lebukás már meg is van! xddd Kata58

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok valaki nem tud egy torrent linket vagy más letöltési linket, ahonnan 720p minőségben tudom letölteni a részeket már megnéztem amit Itemen ajánlott, de nekem egyiksem jó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, elvileg innen is le lehet tölteni (torrent, 720p) https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5757847 , de nem tudom ellenőrizni, hogy a felirat passzol-e hozzá, mert erről a helyről nem töltök le. Elképzelhető, hogy jó hozzá a felirat.

      Törlés
  12. elég érdekesen alakulnak a dolgok, már nagyon körvonalazódik ki a hunyó és milyen szemétségre képes, s még a saját hugát is belerántja . Ebből a szempontból az ifjúság még gerincesebb. Csak ők meg.. a tapasztalatlanság okán hol lent hol fent.. A legfontosabb az elköteleződés eldöntése, és majd a harc együtt.! Nem lesz könnyű senkinek sem! Egyébként bár nem az anyja nevelte fel a srácot, hanem a mostoha anyja, mégis ritka kedves és jó kapcsolatot sikerült kialakítani. Olyan üdítő, ezt látni.! Kata58

    VálaszTörlés
  13. Annyira örülök ennek a sorozatnak :) hálás vagyok érte hogy láthatom magyarul :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Homerdoh, örülök, hogy ilyen örömet szereztem vele. Jó szórakozást hozzá!

      Törlés
  14. Kedves Itemen! Nagyon köszönöm a sorozat fordítását, most már jöhet a maratonozás. Ez egy hatalmas mennyiség és végig vitted gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
  15. Kedves Marcsi! Nagyon szívesen, jó szórakozást a maratonozáshoz!

    VálaszTörlés
  16. Kedves Itemen, nem tudom letölteni a feliratokat, pontosabban letöltöm de üres. Segítenél?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves @tunderherceg, ellenőriztem, jó a link és ott vannak a feliratok. Mit értesz az alatt, hogy üres?

      Törlés
    2. Mikor letöltöm nem nyílik meg semmi 0 bájt

      Törlés
    3. Köszi Itenem, megtaláltam a problémát. El lett állítva a megám:)

      Törlés
    4. Örülök, hogy sikerült megoldani, jó szórakozást a sorozathoz!

      Törlés