My Girlfriend is an Alien

MY GIRLFRIEND IS AN ALIEN

A BARÁTNŐM EGY FÖLDÖNKÍVÜLI


A kép és az információk forrása: MyDramalist

Eredeti cím: 外星女生柴小七  

Alternatív címek:  Wai Xing Nu Sheng Chai Xiao Qi , Alien Girl, Chai Xiao Qi
Rendező: Gao Cong Kai
Részek száma: 28
Sugárzás dátuma: 2019
Ország: Kína

Főszereplők:
Wan Peng: Chai Xiaoqui
Bie Thassapak Hsu: Fang Leng


Chai Xiaoqi a Cape Town nevű bolygóról érkezik a földre, és miközben megmenti egy autóbalesetet szenvedett férfi életét, elveszti a jeladóját, amivel visszatérhetne a saját bolygójára. Miközben a jeladót keresi, számtalan mulattató helyzetbe kerül, és egyre jobban belebonyolódik a megmentett férfi, Fang Leng, az arrogáns vezérigazgató életébe, aki egy gyerekkori trauma miatt különös amnéziában szenved. Könnyed, humoros és romantikus történet nyári napokra vagy akár későbbre is...

FELIRATOK 1-28. RÉSZ: itt

LETÖLTÉSI LEHETŐSÉGEK: itt

Creative Commons Licenc

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően felhasználható.

Az oldalon található feliratok ingyenesek, otthoni használatra készülnek. A feliratok videóba égetésével és online videómegosztó oldalakon történő közzétételével nem foglalkozom. A feliratok videóba égetése és/vagy közzététele online videómegosztó oldalakon teljes egészében a feltöltők felelőssége.

 
Fejléc fotó: (c)Tomo.Yun (www.yunphoto.net/en/)

41 megjegyzés:

  1. Kicsit félve kezdtem bele, aztán legnagyobb örömömre egy igazán könnyed, ugyanakkor figyelemreméltó kis sorozatba kezdtem. A sok gond mellett igazán jólesik egy ilyen kacagtató történet is. Köszönöm Itemen! Nagy nagy ölelés! xddddd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy belevágtál 😊 Én jól szórakoztam, miközben néztem és most fordítás közben is. Csak kicsit babramunka az időzítés miatt, de így is élvezem. További jó szórakozást hozzá! 🤍

      Törlés
  2. Most látom,hogy fordítod ezt a nagyon cuki sorozatot.Nekem még úgy is tetszett,hogy nem mindent értettem belőle,de most akkor végre élvezhetem igazán.Köszönöm szépen <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus, nagyon szívesen! 🤍 Szerintem is nagyon aranyos kis sorozat. 😊

      Törlés
  3. Tegnap néztem meg a negyedik részt, hát tényleg könnyesre tudja magát nevetni az ember, hogy aztán meg szívszorongva szurkoljon hőseinknek! Nagyon aranyosak! Érdekes egyébként a történeti szál a betegséget illetően. Nagy öleléssel Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata, igen, nagyon aranyos az egész 😊 Elkészültem az 5. rész feliratával is, jó szórakozást hozzá! 🧡

      Törlés
    2. Sziasztok tudna valaki segìteni ? Már nagyon régota keresem a sorozatot de nem találom sehol

      Törlés
  4. Hát ez fájt.... xddddddxddddddxdddddd Az a sült kacsa is elrepülne...xddddd Kész vagyok..... xdddddddd kata58

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm az első öt rész fordítását, már nagyon vártam ezt a sorozatot.

    VálaszTörlés
  6. Jó volt a 6. rész is, de igencsak megnevettetett a végén az a belépő xddddddd Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 😄 😄 Elkészült a 7. rész is.

      Törlés
    2. Hello hol lehet megnezni mert en csak 5 reszet talaltam meg

      Törlés
    3. Kedves Ismeretlen! Erről az oldalról a feliratokat a 16. részig már le lehet tölteni, és készül a 17. részhez is a felirat. A videók letöltési lehetőségeit is meg lehet találni az oldalon, amelyekhez a feliratok passzolnak. Online feliratos videókat több okból sem töltök fel sehova, ha erről lenne szó, igazán sajnálom, de ebben nem segíthetek.

      -itemen-

      Törlés
  7. Kedves Virág, nagyon szívesen!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Itemen!
    Már nagyon vártam, hogy valaki elkezdi fordítani a sorit.
    Valamikor - azt hiszem Lizako - rakta fel Videa-ra 5. részig, amit azóta sem találok.
    Esetleg lenne rá lehetőség, hogy felrakd Videa-ra felirattal is?
    Nagyon-nagyon hálás lennék érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hesu! Feliratos videókat én nem szoktam feltölteni, aminek több oka is van, igazán nagyon sajnálom, hogy erre nem tudok kedvező választ adni.

      Törlés
    2. Azért köszönöm szépen!!!

      Törlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Szia! Itemen nem tudom meg nézni a drámát kérlek tudnál segíteni hogy nézhetem meg mert hiába rá nyomok csak valami info és íratokat ad ki a letöltési lehetségeknél kérlek szépen segits.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Unknown, erről az oldalról a videókat nem tudod letölteni, a letöltési lehetőségeknél megadott linkekről lehet beszerezni a videókat és innen, az oldalról lehet letölteni a hozzá passzoló feliratot, utána már csak az kell, hogy a letöltött felirat és a videó egy mappában legyen a gépen, és mindkettőnek ugyanaz legyen a neve, és vagy az SRT kiterjesztésű fájllal lehet elindítani a lejátszást, vagy elindítod a videót és a médialejátszóban hozzáadod a feliratot. Ugyanez mobilon is működik, ha esetleg mobilon nézed a sorozatokat, ehhez itt találsz egy leírást: https://hvg.hu/tudomany/20150130_Feliratos_filmet_nezne_androidos_eszkozon . Online feliratos videót itt nálam nem tudsz megnézni, több okból sem töltök fel feliratos videókat. Remélem, tudtam segíteni.

      Törlés
    2. Kedves itemen! nekem ugye csak medián engedi letölteni a fájl-t és hiába egy mapában van nem tudom el inditani meg srt file reader alkalmazást letöltöttem és ott nem írt ki semmit lehet hogy annyi hogy hülye vagyok hozzá de akkor sem tudom elinditani.

      Törlés
    3. Kedves Unknown, srt file readerre nincsen szükség. Milyen médialejátszót használsz? A videó lejátszására felirattal elég a médialejátszó, VLC Media Player, vagy bármilyen más lejátszó. Ha egy mappában van a gépeden a letöltött a videó (MKV vagy MP4 kiterjesztésűek szoktak lenni) és a letöltött felirat, és a kiterjesztéstől eltekintve a két fájl neve ugyanaz, akkor az is elég, ha elindítod a videót (MKV vagy MP4 fájlt) a VLC médialejátszóban, és a felirat automatikusan meg fog jelenni.
      Ezoritu oldalán találsz egy jó leírást arról hogyan kell összenevezni a feliratot a videóval. https://ezoritusubs.com/viewtopic.php?f=41&t=227&sid=dc681f97af242ed6075592dbd2432ec3

      Törlés
  11. Nekem is nagyon tetszik ez a sorozat halasan koszonom.

    VálaszTörlés
  12. Kedves Erika konczi, igazán nagyon szívesen, örülök, hogy tetszik, további jó szórakozást hozzá!

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen várom a folytatást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pmarcsi, nagyon szívesen, igyekszem mielőbb hozni a folytatást.

      Törlés
  14. Nagyon várom én is a folytatást... Lesz benne előrelépés?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jutka, természetesen, csak most nagyon összejöttek az egyéb tennivalók. És ráadásul az angol felirat időzítése, amivel dolgozom, katasztrofális, soronként kell átidőzítenem, hogy élvezhető legyen, ami sok időbe kerül. Remélem a 2. évad feliratának az időzítése jobb lesz, akkor gyorsabban lehet haladni a fordítással. Szóval kitartást, ami késik, nem múlik, fogom hozni! 😊

      Törlés
    2. Kedves Itemen! Köszönöm a tájékoztatást. Nagyon-nagyon hálás vagyok a fordításért és hozzá kapcsolódó sok munkáért!

      Törlés
    3. Köszönöm a folytatást :) Már várom a végét!

      Törlés
    4. Kedves Jutka, nagyon szívesen. 🤍 Igyekszem 😊 Már le van fordítva az utolsó rész, de még néhány dolognak utána kell néznem és még hátra van az időzítés is.

      Törlés
  15. Kedves Itemen! Köszönöm szépen a sorozat fordítását.

    VálaszTörlés
  16. Kedves Itemen!
    Nagyon köszönöm a fordítást, imádtam a sorozatot. Szerencsére a hosszúhétvége elején kezdtem nézni, így három nap alatt ledaráltam az egészet. Mikor láttam a hírt a 2. évadról kicsit féltem, hogy az első évadnak nem lesz rendes befejezés (erre sajnos hajlamosak kínában), de szerencsére nem így lett. Nagyon várom az új évadot, remélem olyan jó lest mint az első volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szokola!
      Nagyon szívesen, örülök, hogy tetszett. Én is nagyon szerettem, kicsit sajnálom is, hogy véget ért a fordítás. Az új évadot augusztus vége felé, vagy szeptember elejére ígérik, de kínai sorozatoknál sosem lehet tudni, lehet, hogy csúszni fognak vele.

      Törlés
  17. Hol tudom meg nézni a teljes sorozatot magyarul ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ismeretlen! Erről az oldalról a feliratokat lehet letölteni. A videók letöltési lehetőségeit is meg lehet találni az oldalon, amelyekhez a feliratok passzolnak. Online feliratos videókat több okból sem töltök fel sehova, ha erről lenne szó, igazán sajnálom, de ebben nem segíthetek.

      Törlés
  18. Sziasztok elkezdtem nézni ezt a sorozatott, esetleg megtudná nekem írni valaki, hol tudnám továbbra is nézni magyarul , előre is köszönöm

    VálaszTörlés